vaardigheden coach

Verandering is onvermijdelijk maar persoonlijke groei is een keuze. Tips.
Wat wil je met jouw kwaliteiten neerzetten? Wil je iets bereiken met jouw kwaliteiten? Ben je bereid om gehoor te geven aan je innerlijke vraag? Persoonlijke groei is een keuze! Wanneer dat zo is, ga dan met me mee in een visualisatie. Zorg dat je even niet gestoord wordt, telefoon uit, mobiel opgeborgen en radio of t.v. Zoek een plekje in je huis waar jij je lekker voelt: een stoel in de hoek van je kamer, bankje in de serre of gewoon rechtop zittend op je bed. TIP: vraag een goede vriend/vriendin om onderstaande tekst rustig voor te lezen zodat jij je helemaal over kunt geven aan de visualisatie. Of kijk naar YouTube: ik spreek dan zelf de visualisatie in. Volg die eerst voordat je verder leest! Het hele huis bewonen. Adem bewust enkele keren in en uit.
Een verkooptraining helpt hierbij.
Steeds meer organisaties proberen hun klant centraal te stellen. De feiten geven aan dat dit lonend is. ISA laat je daarom kennis maken met een unieke infographic die je confronteert met 14 feiten over klantgedrag en klantloyaliteit. Hoe communiceer je over veranderingen? Het managen van verandering is 1 van de kerntaken van een leidinggevende. Zonder veranderingen is de leidinggevende immers overbodig. Verandering managen betekent dat je medebetrokkenheid en motivatie moet creëren. Dat vraagt om effectieve communicatie. Hoe kom je aan nieuwe klanten? ISA heeft een eigen format ontwikkeld voor een New Business Plan. Je kan het gebruiken om je eigen marktbewerkingsplan te maken. Zodat je planmatig je markt gaat bewerken en nieuwe klanten gaat binnenhalen. Zo haal je het meeste uit je deelname aan een vakbeurs. We worden overspoeld met vakbeurzen. Heel veel ondernemers kiezen er voor om met een stand aandacht op hun bedrijf te vestigen tijdens deze beurzen. Maar niet zelden zie je dat er onvoldoende is nagedacht over het doel van de aanwezigheid. Verkopers staan ongemakkelijk en ongelukkig bij de stand. Of standhouders staan gezellig met elkaar te kletsen. INFOGRAPHIC: Wie beïnvloedt het rendement van een training? INFOGRAPHIC: Zo levert een verkooptraining direct iets op.
Inspirerend Coachen.
Inspirerend Coachen biedt je handvaten als leidinggevende, als coach of teamcoach, en voor persoonlijke groei. Ervaar meer comfort in je rol als leidinggevende en als coach. Krijg nieuwe inzichten en leer direct toepasbare vaardigheden. Ontdek hoe Inspirerend Coachen werkt! Coach op enthousiasme, doelgericht en ontspannen. meer informatie
vaardigheden
Leiderschap vaardigheden coaching Leer het leiderschap te beheersen Bel TheONE. Leiderschap vaardigheden coaching Leer het leiderschap te beheersen Bel TheONE.
Leiderschap vaardigheden coaching. Leiderschap is het vermogen om de eerste stap te nemen en mensen daarin op natuurlijke wijze mee te nemen. Leiderschap coaches hebben zich eigen gemaakt om leiderschapsvaardigheden over te brengen aan jou. Iedereen kan leren om een leider te worden.
cursus sociale vaardigheden
Coaching: De vier belangrijkste typen coaching, vaardigheden valkuilen.
De belangrijkste vaardigheden van een goede coach. Teamcoaching en zelf-coaching voor managers en professionals. Ervaringen met coachen en oplossingsgericht werken. Kritiek en valkuilen bij coaching, wat doe je daaraan. Wat is coachend leidinggeven. Waarom worden managers gecoacht? De essentie van coachen. De vier typen van coaching. Is iedere leidinggevende een coach? Wat doen bij blokkades en weerstanden? Teamcoaching: wat leren we van sport-coaches? Kritiek op coaching. Selectie van inzichten, ervaringen en voorbeelden. Wat is coachend leidinggeven. Coachend leidinggeven is dat je mensen aanspreekt op hun verantwoordelijkheid voor hun gedrag en op de effecten van hun houding en manier van communiceren. Dat is iets anders dan beschuldigen, de wacht aanzeggen, onder handen nemen, verwijten, meer gaan controleren of bekritiseren. Maar hoe dan wel? Bepaalde coaching-technieken of stijlen van coaching verschaffen uitkomst. Managers merken dat het bij hun medewerkers vaak vast zit op gedrag en houding: Geïrriteerd gedrag naar de klant, spanningen op de werkvloer, collegiale fricties, afstemmingsproblemen met andere units, stroeve omgang met bazen; allemaal zaken waaronder de prestaties te lijden hebben. Zeker als het ontbreekt aan verantwoordelijkheidsgevoel voor resultaat en klant!
relatie coach
Coachende vaardigheden.
Coachingopleiding met internationaal erkend certificaat. HeyMotion organiseert 1x per jaar een opleiding Coachende vaardigheden. HeyMotion organiseert 1x per jaar een life opleiding waarin jij je coachende vaardigheden verder ontwikkelt, en je coaching certificaat behaalt. Wat mag je verwachten? De basistechnieken van coaching.;
Voor de coach.
De focus van het GRROW-kader ligt op niet ontdekte kansen die achter een probleemsituatie schuilgaan meer dan op de oorzaken van een probleem. De coach richt zicht op de krachtbronnen die in de coachee zijn omgeving aanwezig zijn. Een coachend gesprek laat een spoor achter van er zin in hebben, het weer zien zitten, het willen aanpakken, een nieuw perspectief. Wil je meer weten? Jef Clement 2015 stelt dat een goede coach beschikt over 7 vaardigheden: exploreren, waarderen en bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, toelaten en ontspannen. Wat deze vaardigheden precies inhouden en hoe je er concreet mee aan de slag kan, vind je in onderstaande filmfragmenten. Waarderen en bekrachtigen. Op 123, aan de slag als coach met enkele coachingsvragen. Hieronder vind je coachingsvragen die je op elk moment in het groeipad van je coachee kan inzetten. Ze bieden je o.a. de handvaten om de professionele droom van je coachee te exploreren, hem/haar uit te dagen in de I focus-fase of te inspireren bij het plannen van leeractiviteiten. Deze coachingskaart bevat een overzicht van de coachingsvaardigheden en illustreert deze met één coachingsvraag. Met behulp van de kaart kan je op elk moment op elke plek je rol als coach opnemen.
Sales coaching. Individuele begeleiding van uw verkopers.
Dit kan je bekomen door Sales coaching. Coaching is een persoonlijke begeleiding, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en een gevoel van gelijkwaardigheid. De coachee leert, en wordt hierbij ondersteund door de coach. We gaan op zoek naar de competenties en vaardigheden van de verkoper, en vertrekken van hieruit om deze te versterken.
Voor academische staf: Coachvaardigheden Erasmus University Rotterdam.
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die in het werk actief is in de rol van coach of dit wil worden. Coördinatoren, wetenschappelijk medewerkers, trainees, docenten, leidinggevenden, mentoren, tutoren, personeelsfunctionarissen, loopbaan en /of studieadviseurs passen bijvoorbeeld goed in dit profiel.
Coachingsgesprek: 6 tips met voorbeeldvragen.
Elke coach voert op regelmatige tijdstippen coachingsgesprekken met zijn cliënt. Een ervaren coach dringt tijdens een coachgesprek door tot de kern van de zaak. De juiste vragen stellen, blijven doorvragen, samenvatten, feedback geven: het zijn vaardigheden die je als coach moet beheersen.
Coachingsvaardigheden PresentChild.
Voorwoord door Roy Martina. Aanbeveling Willem de Ridder. Reacties van lezers. Blog en media. PresentChild op RTV. Media over ouder-kind relatie. Leni Vander Steene. Marga Huis in t Veld. Suzanne Bramante-van der Poel. De kindertolken in NL en B. Jaartraining Coachende vaardigheden voor kindertolken. Deze" opleiding geeft mij een kennis die op maat gesneden is om als coach en straks als kindertolk te gaan werken. Het geeft inzicht en meer helderheid over wat leven betekent en hoe we daar met de juiste begeleiding rijker uit kunnen komen, voor onszelf en de toekomst van iedereen.
De zes 6 kerncompetenties van een trainer.
Competenties omvatten meerdere persoonlijke kwaliteiten, kennis en vaardigheden. Persoonlijke kwaliteiten zijn jouw eigenschappen die je inzet om een bepaalde competentie inhoud te geven. Je bent bijvoorbeeld consciëntieus en die eigenschap zie je terug in de manier waarop je met je sociale contacten omgaat. En natuurlijk ook in je andere competenties. Veel van deze competenties zijn ook gewenst bij allerlei andere beroepen. De rol als trainer, adviseur, coach of leidinggevende hebben overlappende competenties. Je zult van sommige competenties weten of je ze wel of niet hebt en van andere zal dat wat minder duidelijk zijn. Dat betekent dat je een goed beeld moet zien te krijgen van jezelf als trainer. Formuleer voor jezelf wat je nog wilt of moet ontwikkelen. Gebruik daarvoor 360 graden feedback en de feedback van opdrachtgevers en deelnemers. Maak een persoonlijk ontwikkelingsplan en monitor door het jaar heen hoe jij je ontwikkelt.

Contacteer ons

Op zoek naar vaardigheden coach?